Hvem behandler min ansøgning og udformer aftalen?

LO Plus samarbejder med kreditkortkoncernen EnterCard. Det er EnterCard, som behandler og godkender din ansøgning. Alle informationer, du oplyser, bliver behandlet 100 % fortroligt, og ingen - heller ikke dit fagforbund - får adgang til informationerne.


Ansøgning om LO Plus Guldkort

Information om nye Guldkort

Vi tager desværre ikke imod kortansøgninger i øjeblikket.

EnterCard, udsteder af LO Plus Guldkort, gennemgår en opdatering af sine systemer i forhold til Forbrugerombudsmandens og Finanstilsynets offentliggjorte undersøgelser af kreditværdighedsvurderinger i den finansielle sektor. 

Det er derfor i øjeblikket ikke muligt at ansøge om et LO Plus Guldkort. 

Vi beklager ulejligheden.


Ønsker du at blive kontaktet af os, når det igen er muligt at søge, så send os en mail med dit navn og telefonnummer til: guldkort@loplus.dk.

Hvad er årsagen til afslag på min ansøgning?

Udover de medlems- og aldersmæssige krav, kan et afslag skyldes betalingsanmærkninger eller den samlede vurdering af dine oplysninger. Vi vurderer på baggrund af de oplysning, vi får fra dig, og vi begrunder ikke det enkelte afslag.

Hvad betyder et afslag på min ansøgning som følge af en betalingsanmærkning?

Vi udsteder ikke LO Plus Guldkort til ansøgere, som er registreret som dårlig betaler i et kreditoplysningsbureau (fx RKI).

Kan jeg søge igen, hvis jeg får afslag?

Ja. Du er velkommen til at ansøge om et LO Plus Guldkort igen på et senere tidspunkt. Skyldes dit afslag, at du har betalingsanmærkninger (i fx RKI), skal du vente med at ansøge, til du er slettet og er uden anmærkninger.