Tekniske problemer

På grund af tekniske problemer kan dele af vores online services være utilgængelige. Kontakt kundeservice på telefon 3342 3710, såfremt du oplever problemer. Vi beklager enhver ulejlighed dette må medføre. 

Hvad betyder op til 52 dages rentefri kredit?

Med LO Plus Guldkort har du mulighed for at få op til 52 dages rentefri kredit - minimum 22 dage. Fakturaen – eller opgørelsen – opretter vi cirka tre uger før sidste frist for betaling. Det vil sige, at du modtager en faktura på alt det, du har brugt kortet til i perioden tre til syv uger før betalingsdatoen.

Se vores krediteksempel


Faktura & renter

Hvor ofte modtager jeg en faktura?

Du modtager en faktura – eller en opgørelse – én gang om måneden, hvis du har handlet på dit kort. Du modtager din faktura cirka en uge før, du har betalingsfrist.

Hvad er renten?

Månedsrenten er på 1,42 procent, hvilket svarer til en ÅOP på 17,11 %.

Hvornår kommer der renter på mine køb?

Du har op til 52 dages rentefri kredit og minimum 22 dage på alle dine køb med kortet. En gang om måneden modtager du en faktura – en opgørelse – med oversigt over forbrug og saldo. Betaler du din udestående saldo før eller på fakturaens forfaldsdato, skal du ikke betale renter. Lader du din saldo stå i minus efter seneste betalingsdag, kommer der renter på. Renten beregner vi ud fra den fastsatte årlige procentsats.

Kan jeg undgå at betale renter?

Ja. Betaler du den fulde skyldige saldo hver måned, undgår du renter. Hvis du vil være sikker på at betale det fulde beløb, du skylder, skal du kontakte kundeservice på telefon 3342 3710 (Man-fredag, kl. 9:00 - 16:00)

Hvad sker med mit medlemskab i LO Plus, hvis jeg ikke betaler tilbage?

Der sker ingenting. Forbundet får ingen information om, hvordan du anvender kortet. Det er fortroligt, og kun EnterCard håndterer denne information.