Hvordan gør jeg indsigelse?

Du gør indsigelse via LO Plus Guldkort Netbank:

1. Log ind i Netbanken med dit NemID
2. Klik på "Se alle" under Kortforbrug.
3. Scroll ned til bunden af siden og klik "Reklamér over transaktion".
4. Vælg transaktion(er), du ønsker at gøre indsigelse på
5. Vælg en årsag til indsigelsen
6. Vedlæg den dokumentation, som er påkrævet, og som eventuelt kan hjælpe din sag
7. Underskriv og bekræft med NemID

Du skal bruge dit NemID for at logge ind i Netbank. Hvis du ikke har NemID, får du et ved at bestille det på NemID.nu. Læs mere her.


Indsigelser og klager

Hvad er en indsigelse?

En indsigelse er en meddelelse fra dig til os om, at der er sket køb på dit LO Plus Guldkort, du ikke mener at have foretaget.

Kan jeg gøre indsigelse mod andet end transaktioner på mit LO Plus Guldkort?

Nej. Du kan ikke gøre indsigelse mod eksempelvis priser og vilkår. Disse ligger fast som en del af den aftale, du indgår, når du ansøger om et LO Plus Guldkort.

Hvordan gør jeg indsigelse over en behandlet klage over en transaktion?

Ønsker du at gøre indsigelse over en behandlet klage, så skal du skrive til EnterCard Danmarks klageansvarlige.

Brug adressen: 
klageansvarlig@entercard.com

eller

LO Plus Guldkort
Postboks 89
2770 Kastrup
Husk at markere brevet ”Til Klageansvarlige”