Tekniske problemer

På grund af tekniske problemer kan dele af vores online services være utilgængelige. Kontakt kundeservice på telefon 3342 3710, såfremt du oplever problemer. Vi beklager enhver ulejlighed dette må medføre. 

Rabat og manglende rabat

Her kan du finde svar på, hvordan rabatten bliver trukket på dit LO Plus Guldkort.

Hvordan bliver min rabat registreret?

Registreringen af rabatten afhænger af den enkelte LO Plus Partner. Hos nogle LO Plus Partnere får du rabatten direkte i butikken ved fremvisning af dit Guldkort, hos andre bliver din rabat fratrukket ved betaling, og automatisk fratrukket på din næste faktura.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har fået min rabat?

Fremgår rabatten ikke af din månedlige opgørelse, bør du:

1. Kontrollér om du får rabatten ved fremvisning af dit LO Plus Guldkort i butikken, eller om rabatten bliver fratrukket automatisk, når du betaler med kortet.
2. Hvis rabatten burde være trukket automatisk, men du ikke kan se den på din faktura eller i LO Plus Guldkort Netbank, skal du kontakte LO Plus Guldkort kundeservice.

Hvor kan jeg få rabat?

Du kan få rabat ca. 1.300 forskellige steder i Danmark med dit LO Plus Guldkort. Du kan se alle samarbejdspartnere og rabataftaler på www.loplus.dk. Som noget specielt, får du også adgang til Guldklubben med dit LO Plus Guldkort, hvor du kan få en ekstra rabat til udvalgte forhandlere.